گازسنج های ثابت BW

شرکت فزار تجهیز جم، با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری کمپانی های BW Technologies کانادا وRae  آمریکا  که از معتبرترین تولیدکنندگان اروپا و کانادا است، در زمینه تجهیزات پرتابل و ثابت اندازه گیری، مانیتورینگ و کنترل در ایران فعالیت می نماید. شرکت فزار تجهیز جم، به عنوان نماینده رسمی این کارخانه ها ضمن تأمین، نصب و راه اندازی سیستم های فوق کلیه خدمات پس از فروش نظیر آموزش، کالیبراسیون، سرویس، تعمیرات و تأمین قطعات یدکی را برای تجهیزات مورد ارائه به انجام می رساند.

گاز سنج های ثابت و پرتابل این شرکت راه حل مناسبی برای نشان دادن و جلوگیری از خطر نشر و ازدیاد حجم گاز های سمی و قابل اشتعال و حفظ ایمنی افراد در محیط هایی است که گاز های سمی یا قابل اشتعال بخشی از پروسس یا یکی از محصولات جانبی آن می باشد. گاز سنج های این شرکت به دو دسته ثابت و پرتابل دسته بندی میشود.

 

 

Honewell Analytics :

 گاز سنج های ثابت  جهت آنالیز و مانیتورینگ گازهای قابل انفجار و سمی با استفاده از تکنولوژی سنسورهای الکتروشیمیایی، کاتالیکی و اینفرارد. به همراه پنل های مربوطه و همچنین دتکتورها و کنترل کننده های شعله F&G می باشد. این گاز سنج ها دارای خروجی 20-4 میلی امپر و رله های هشدار است که امکان اعلان خطر در هر نقطه از سایت را فراهم می آورد.